Ogłoszenie

Witajcie ! Forum zostało dopiero otwarte więc każdy zarejestrowany dostaje bonusy :D za nakłonienie do gry nowego gracza będą nagrody. Zgłaszać do admina na Prywatną Wiadomość.

  • Index
  •  » Comba
  •  » Chodzenie po Wietrze (combo startowe)

#1 2007-11-11 22:16:09

Bane

Ar'al, Ter'al

Zarejestrowany: 2007-11-09
Posty: 104
Punktów :   

Chodzenie po Wietrze (combo startowe)

Podstawowe combo każdego wojownika, którego można użyć w wielu sytuacjach. Potrzeba do niego jedynie odrobiny koncentracji - wojownik zlewa się z powietrzem dookoła siebie i błyskawicznie zmienia położenie. Combo to ustępuje w swojej skuteczności teleportowi (mniejszy zasięg i możliwości) i ma jeszcze jedną wadę - podczas zmiany położenia wojownik jest nieruchomy, nie może więc np. nagle pojawić się przed przeciwnikiem z już uniesioną bronią, jeśli wcześniej zasłaniał się tarczą.
   Skuteczność tego comba można łatwo docenić, kiedy trzeba unikać ataków przeciwnika. Wraz ze wzrostem szybkości rośnie także tempo, w jakim wojownik może zareagować po użyciu Spaceru.

Ograniczenia: Nie można zmieniać pozycji w trakcie przenoszenia się

Koszt: 50 energii za 1 użycie
Wymagania: Brak


Klasa: Wojownik
Ranga: Ter'al
Duchy:Duch Piekielnego Ognia
Złoto: 2000G
Energia: 2000
Specjalizacja: Katany, topory, egzotyczne kosy
Comba: Chodzenie po Wietrze(50), Atak Olbrzyma(100), Atak z Półobrotu(50)
Własne comba:
Bronie: Potrójna kosa

Szermierka: 1
Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Szybkość: 1

Wariacja na temat mojego wyglądu:
http://public.tektek.org/img/av/m11/d12/13/fdc08.png
(Made by Dracula)

Offline

 
  • Index
  •  » Comba
  •  » Chodzenie po Wietrze (combo startowe)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plFizjoterapia zwierząt www Sklep wegetariański