Ogłoszenie

Witajcie ! Forum zostało dopiero otwarte więc każdy zarejestrowany dostaje bonusy :D za nakłonienie do gry nowego gracza będą nagrody. Zgłaszać do admina na Prywatną Wiadomość.

  • Index
  •  » Ataki
  •  » Leczenie (zdolność startowa)

#1 2007-11-13 20:20:33

Bane

Ar'al, Ter'al

Zarejestrowany: 2007-11-09
Posty: 104
Punktów :   

Leczenie (zdolność startowa)

Zdolność potrzebna do przetrwania w dziczy i dobrego troszczenia się o zwierzaka. Polega na skoncentrowaniu energii w palcach, wzmocnieniu jej przez dotknięcie jakiegoś żywego organizmu (może to być nawet roślina), a następnie "skopiowaniu" jego energii życiowej i przelaniu jej w siebie. Lżejsze rany Strzelca lub jego zwierzęcia ulegają wtedy zasklepieniu. Nie uszkadza się przy tym dotykanego zwierzęcia/rośliny, więc leczenie można powtarzać kilka razy.
   Goi siniaki, większe zadrapania i skaleczenia, wszystko gorsze od naciągnięcia ścięgien jest poza zasięgiem tej zdolności.

Koszt: 100 energii/1 użycie
Wymagania: Brak


Klasa: Wojownik
Ranga: Ter'al
Duchy:Duch Piekielnego Ognia
Złoto: 2000G
Energia: 2000
Specjalizacja: Katany, topory, egzotyczne kosy
Comba: Chodzenie po Wietrze(50), Atak Olbrzyma(100), Atak z Półobrotu(50)
Własne comba:
Bronie: Potrójna kosa

Szermierka: 1
Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Szybkość: 1

Wariacja na temat mojego wyglądu:
http://public.tektek.org/img/av/m11/d12/13/fdc08.png
(Made by Dracula)

Offline

 
  • Index
  •  » Ataki
  •  » Leczenie (zdolność startowa)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plFizjoterapia zwierząt www Sklep wegetariański