Ogłoszenie

Witajcie ! Forum zostało dopiero otwarte więc każdy zarejestrowany dostaje bonusy :D za nakłonienie do gry nowego gracza będą nagrody. Zgłaszać do admina na Prywatną Wiadomość.

#1 2007-11-10 10:42:13

Sesshomaru

Khaz'al Ostrza

Zarejestrowany: 2007-11-09
Posty: 121
Punktów :   

Khaz'al

Dawna nazwa Natchnionych Wojowników. Jest to 6 najsilniejszych przedstawicieli wszystkich klas, po 2 z kazdej. Z pokolenia na pokolenie przekazywane są Artefakty oraz techniki Khaz'ali. Wszyscy Khaz'ale posiadają Naznaczenie. Każdy z Natchnionych posiada odmienne umiejętności:

1. Khaz'al Ostrza

Tradycyjnie dowódca wszystkich Łowców, jednak jego rola stopniowo schodzi na dalszy plan na rzecz Rady. Zostać nim moze tylko wyjątkowo uzdolniony w zakresie Szermierki i Szybkości Wojownik. Po nominacji dostaje on w swoje ręce Pierwotne Ostrze - najsilniejszą broń Łowców oraz Unikalną Technikę - Burzę Ostrzy. Jest to technika wymagająca niezwykłej zręczności oraz opanowania broni, ponieważ wojownik za pomocą swojej własnej Energii otacza się wirem stworzonych ostrzy. Może wykorzystać je do obrony lub ataku - poprzez wysłanie ich w różne kierunki.

Statystyki:

Energia: 25 000
Comba: łącznie 12 + Burza Ostrzy (koszt 7 000 Energii)

Otrzymuje się 3 punkty specjalizacji.

2. Khaz'al Młota

Drugi z Khaz'ali Wojowników. Jest to tradycyjnie niezwykle uzdolniony w zakresie Siły i Wytrzymałości Wojownik. Otrzymuje on w swe ręce Mjollnjr - Młot Boga Gromów oraz technikę Boga Gromów. Polega ona na naładowaniu swojego ciosu Energią dzięki czemu wybija on w ziemi krater wielkości metropolii.


Statystyki:

Energia: 25 000
Comba: łącznie 12 + Bóg Gromów (koszt 7 000 Energii)

Otrzymuje się 3 punkty specjalizacji.

Wymagania: Zaufanie pozostałych Khaz'ali, wcześniejsze bycie Ail'alem, co najmniej 3 punkty specjalizacji w Sile i Wytrzymałości.

3. Khaz'al Bestii

Przywódca wszystkich Strzelców. Do mistrzostwa opanował Władzę nad Bestiami przez co dostaje możliwość wyhodowania własnego niepowtarzalnego zwierzaka. Opanowuje także technikę Hipnotyzującego Oko polegającą na zdobyciu kontroli nad wszystkimi bestiami na terenie walki(oprócz zwierzaka przeciwnego Strzelca).

Statystyki:

Energia: 25 000
Ataki: łącznie 12 + Hipnotyzujące Oko (koszt 10 000 Energii)

Otrzymuje się 3 punkty specjalizacji.

Wymagania: Zaufanie pozostałych Khaz'ali, wcześniejsze bycie Ail'alem, co najmniej 5 punktów specjalizacji we Władzy nad Bestiami.

4. Khaz'al Łuku

Drugi z Khaz'ali Strzelców. Do mistrzostwa opanował sztukę celowania oraz posługiwania się Łukami. Otrzymuje on Srebrzysty Łuk Poranka - najwspanialszy łuk jaki został kiedykolwiek stworzony. Strzela on skupionymi wiązkami porannego światła więc nie ma dla niego przeszkody nie do przebicia. Khaz'al Łuku otrzymuje także technikę Słonecznego Strzału. Technika ta polega na nasyceniu strzały energią słońca dzięki czemu w momencie zderzenie eksploduje ona światłem wypalającym wszystko w promieniu 5m.

Statystyki:

Energia: 25 000
Ataki: łącznie 12 + Słoneczny Strzał (koszt 7 000 Energii)

Otrzymuje się 3 punkty specjalizacji.

Wymagania: Zaufanie pozostałych Khaz'ali, wcześniejsze bycie Ail'alem, co najmniej 5 punktów specjalizacji w Łucznictwie.

5. Khaz'al Esencji

Mistrz w posługiwaniu się żywiołami. Nie dostaje on żadnych specjalnych zaklęć, jednak można stworzyć własne. Dostaje on także Berło Esencji - potężny artefakt pierwszego z Mistyków pozwalający wchłaniać manę przeciwnika.

Statystyki:

Mana: 30 000
Zaklęcia: łącznie 15 + Własne

Otrzymuje się 3 punkty Esencji.

Wymagania: Zaufanie pozostałych Khaz'ali, wcześniejsze bycie Ail'alem, co najmniej 2 punkty w każdej z Esencji.

6. Khaz'al Krwi

Dziedziczy on techniki Khaz'ala, który zapieczętował Esencję Cienia. Otrzymuje on także Wampirzy Sztylet - potężną broń wysysającą Manę oraz siły życiowe przeciwnika. Lista technik Krwi:

Wampirzy Promień - cienki promień wysysający z przeciwnika krew, koszt Many : 5 000

Wampirze Kule - 3 kule ścigające przeciwnika, po trafieniu wysysają część energii i przekazuja ją Khaz'alowi Krwi, koszt Many : 3 000

Czerwona Runa - wymaga dotknięcia przeciwnika, nakłada pieczęć zabijającą w ciągu 3 tur, koszt Many: 10 000


Statystyki:

Mana: 30 000
Zaklęcia: łącznie 12 + Zaklęcia Krwi

Otrzymuje się 3 punkty Esencji.

Wymagania: Zaufanie pozostałych Khaz'ali, wcześniejsze bycie Ail'alem, posiadanie Esencji Cienia.


Klasa : Wojownik
Ranga: Khaz'al Ostrza
Duchy : Duch Huraganu, Duch Boskiej Wody, Duch Nieziemskiej Energii, Duch Kopiowania, Duch Zjednoczenia
Złoto : 10 000
Energia : 20 000
Specjalizacja : Kosy, Bicze, Katany
Comba : Chodzenie po Wietrze, Atak Olbrzyma, Atak z Półobrotu, Klonowanie(100/1szt), Burza Ostrzy(7000)
Własne Comba:
Bronie: Pierwotne Ostrze, Łańcuch Andromedy


Szermierka: 10
Szybkość: 10
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
http://public.tektek.org/img/av/m11/d10/4/74b618.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plFizjoterapia zwierząt www Sklep wegetariański